ENDURO 25W-70 MINERAL
Najwyższej jakości, bardzo wydajny olej mineralny klasy SAE 25W-70, nie zawierający modyfikatorów tarcia, przeznaczony do silników czterosuwowych.
Dbamy o bezpieczeństwo Twoich zakupów. Posiadamy certyfikat SSL oraz własne procedury bezpieczeństwa
Kliknij, aby poznać szczegóły. Wysyłamy za pośrednictwem serwisu www.polkurier.pl
Kliknij i zapoznaj się z warunkami zwrotu. Czas na zwrot 14 dni.
Enduro to najwyższej jakości, bardzo wydajny olej mineralny klasy SAE 25W-70, niezawierający modyfikatorów tarcia, przeznaczony do silników czterosuwowych.
Zawiera doskonały pakiet dodatków czyszczących i zapobiegających przed zużyciem FULL ZINC (poziom cynku przewyższający 1750+ ppm), zapewniających najlepszą ochronę silnika, skrzyni biegów oraz sprzęgła.
Zawiera również specjalne detergenty i dyspergatory zapewniające ochronę w najtrudniejszych warunkach drogowych i terenowych motocykli starszego typu i klasycznych.
Enduro jest zalecany głównie do motocykli sprzed 1980r., gdzie wymagane są oleje silnikowe klasy SAE 40 i SAE 50. Jest również odpowiedni do stosowania w przekładniach z układami mokrego sprzęgła, w których łączone są oleje silnikowe i przekładniowe. Zapobiega on ślizganiu się sprzęgła w tych układach.
Enduro jest idealny do silników Evolution sprzed 1992r. w motocyklach Harley Davidson i do silników o dużej pojemności w motocyklach europejskich, do pracy we wszystkich warunkach, w tym w warunkach wyścigowych i w wysokiej temperaturze. Może być stosowany w starszych silnikach o dużej pojemności w motocyklach japońskich i w klasycznych brytyjskich i europejskich motocyklach, w tym jednocylindrowych silnikach o pojemności od 350 do 500 cc pracującym na niskich obrotach oraz do silników cylindrowych równoległych.
Jest idealny do klasycznych modeli następujących marek: Arial, BMW, BSA, Douglas, Ducati, Gilera, Harley Davidson, Heinkel, Indian, ISO Jawa, Matchless, Motobecane, Moto-Guzzi, Norton, NSU, Panther, Parilla, Rabbit Royal Enfield, Sunbeam, Triumph, Velocette, Victoria, Vincent Enduro może być także używany wielu innych silnikach i skrzyniach biegów, które wymagają olejów silnikowych klasy SAE 40 lub SAE 50 oraz również w starszych, zużytych silnikach lub takich, które spalają zbyt dużo oleju i które wymagają olejów silnikowych klasy SAE 30 lub SAE 20W-50.