Penrite Pro Gear 80W-140 1L full synthetic
  • Penrite Pro Gear 80W-140 1L full synthetic

Penrite Pro Gear 80W-140 1L full synthetic

92,00 zł
Brutto Dostępność w sklepie stacjonarnym prosimy o kontakt.

Pro Gear 80W-140 to najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej HD klasy SAE 80W-140, produkowany z mieszanki olei syntetycznych zawierających PAO i estry, wzbogaconych zaawansowanym pakietem dodatków w celu zapewnienia najlepszej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach użytkowania. Spełnia normy API GL – 5/GL-6/MT-1 oraz normy wielu producentów.

Ilość
Produkt dostępny w sklepie internetowym. Możliwy odbiór w tym samym dniu przy złożeniu zamówienia do godziny 12:00

  Polityka bezpieczeństwa

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich zakupów. Posiadamy certyfikat SSL oraz własne procedury bezpieczeństwa

  Zasady dostawy

Kliknij, aby poznać szczegóły. Wysyłamy za pośrednictwem serwisu www.polkurier.pl

  Zasady zwrotu

Kliknij i zapoznaj się z warunkami zwrotu. Czas na zwrot 14 dni.

Pro Gear 80W-140 jest przeznaczony głównie do manualnych skrzyń biegów, układów transaxle i mechanizmów różnicowych w samochodach wyścigowych, osobowych, z napędem 4WD, lekkich.

Pro Gear 80W-140 może być używany tam, gdzie wymagane jest użycie olejów przekładniowych klasy SAE 85W- 140, 75W-140 lub SAE 140 lub tam, gdzie wymagany jest olej syntetyczny takiej lepkości, zwłaszcza gdy występuje wysoka temperatura pracy i/lub bardzo duże obciążenia.

Pro Gear 80W-140 już zawiera taką odpowiednią ilość modyfikatora tarcia, aby mógł być używany w mechanizmach różnicowych z mechanicznym ograniczeniem poślizgu.

Pro Gear 80W-140 może być używany zamiast mineralnego oleju przekładniowego o podobnej lepkości w trudnych warunkach użytkowania, takich jak wysoka temperatura i obciążenia udarowe, które mogą powodować przedwczesne rozkładanie się oleju mineralnego.

Jego odporność na degradację w wysokiej temperaturze i utlenianie się zapewnia długie interwały wymiany i równocześnie maksymalną ochronę.

Pro Gear 80W-140 został specjalnie opracowany ( i sprawdzony w testach terenowych), aby wyeliminować/stukanie w mechanizmach różnicowych z mechanicznym ograniczeniem poślizgu BTR/Dana M78/M80 w samochodach Opel , Ford, Chrysler i Jeep.

API GL-5/GL-6/MT-1

ZF TE-ML 05B/07A

SAE J2360

GM HN 2040

BTR Dana

Mack GO-J

Ford M2C-190-A

MIL -L-PRF-2105E

Rocwell O-76-B

Specyficzne kody

chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.