Yacco VX 1000 FAP 5W40
Może być także stosowany do innych silników, w których wymagany jest olej 5w40 API SN/CF /ACEA C3 Znakomite smarowanie i optymalne ciśnienie oleju w wysokich temperaturach wydłuża żywotność silnika i zwiększa jego osiągi.
Polityka bezpieczeństwa
Dbamy o bezpieczeństwo Twoich zakupów. Posiadamy certyfikat SSL oraz własne procedury bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Kliknij, aby poznać szczegóły. Wysyłamy za pośrednictwem serwisu www.polkurier.pl
Zasady zwrotu
Kliknij i zapoznaj się z warunkami zwrotu. Czas na zwrot 14 dni.
- Silników Euro 4 i nowszych z systemami oczyszczania spalin wymagających oleju spełniającego następujące normy: ACEA C3 SAE 5W-40, BMW longlife-04, MERCEDES-BENZ 229.31 lub MB226.5
- Silników grupy VW przed 2007 rokiem: benzynowych (VW 502.00) oraz Diesel z pompowtryskiwaczami lub bez (VW 505.01 i VW 505.00)–wymiana oleju co 15.000 km/1 rok.
- Silników Renault benzynowych i Diesel wymagających oleju z aprobatą RN0710/0700
- Silników Ford wymagających normy Ford WSS-M2C917-A
- Silników FIAT wymagających oleju Fiat 9.55535-S2 o lepkości SAE 5W-40
- Silników PORSCHE (poza silnikami wymagającymi oleju o specyfikacji Porsche C30) Silników GM OPEL – benzynowych i Diesel (specyfikacja GM dexos2)
Normy:
ACEA C3, API CF
Fiat 9.55535-S2
Ford WSS-M2C917-A
GM dexos2
Aprobaty:
API SN
BMW Longlife-04*
MB-Approval 229.31 & 226.5
Porsche A40; VW 502.00/505.00/505.01
Renault RN0710 i RN0700
Opis
- Klasa lepkości SAE
- 5W-40
- Normy ACEA
- C3
Specyficzne kody
chat
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.