

Przeznaczony do najnowszych silników Diesel (z filtrami DPF lub bez), oraz benzynowych (z turbo, lub bez), spełniających normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą.
Dbamy o bezpieczeństwo Twoich zakupów. Posiadamy certyfikat SSL oraz własne procedury bezpieczeństwa
Kliknij, aby poznać szczegóły. Wysyłamy za pośrednictwem serwisu www.polkurier.pl
Kliknij i zapoznaj się z warunkami zwrotu. Czas na zwrot 14 dni.
Przeznaczony do najnowszych silników Diesel (z filtrami DPF lub bez), oraz benzynowych (z turbo, lub bez), spełniających normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą.
Ten olej ma oficjalne aprobaty większości producentów niemieckich: grupa VAG (Volkswagen/Audi/Skoda/Seat) – VW 504.00/507.00 oraz Porsche C30, BMW – BMW Longlife 04, Mercedes – Benz: MB Approval 229.51.
Jest także rekomendowany do starszych silników wymagających olejów o następującej specyfikacji: VW 503.00/506.00/506.01* lub VW 502.00/505.00/505.01, BMW Longlife-01/ Longlife-98 oraz MB 229.5/MB 229.3 (silniki Diesel)
Jest także odpowiedni do wielu innych modeli wymagających norm wymienionych powyżej, oraz tych wymagających specyfikacji ACEA C3 lub API SN.
*poza silnikami R5 Diesel i V10 TDI (do 2007), wymagających oleju VW 506.01 . W tych przypadkach należy użyć oleju YACCO VX 2000 0w30
Aprobaty:
VW 504.00/VW 507.00; Porsche C30 MB-Approval 229.51 (przewyższa MB 229.31) BMW Longlife-04 (przewyższa BMW Longlife-01/98)
Normy: ACEA C3 API SN